четвъртък, 12 октомври 2017 г.

Книги - поръчка и съдържание



Скъпи читатели,

В настоящия сайт можете да се запознаете с творчеството ми, и по-специално това, свързано с личностно и духовно развитие.

В момента книгите ми са налични единствено в електронен (pdf) вариант, който ще получите на електронната си поща, когато се свържете с мен и изпратите долупосочената сума.

Имейл-адресът ви ще бъде добавен в мейл-листа с читателите на книгите ми, които ще информирам единствено, ако и когато имам нови публикации, промени в старите или организирам подобни начинания.

Ето книгите, които можете да поръчате:

Раят зад страха (2012г.) 
Хармония отвъд ума (2014г.)
Слънчеви приказки от Кали Юга (2016г.) 


Съдържанието им можете да откриете като кликнете върху заглавията им или по-долу.
А имейл-адресът, на който да ми пишете за поръчка и обратна връзка, е: elenas@gmail.com.

В случай, че желаете да ги разпечатате, моля да ме информирате при поръчка.
Дарения, спонсорства и всякакъв вид подкрепа на творчеството ми са добре дошли. Две от книгите ми бяха издадени благодарение предимно на читатели! :)


  Начини за плащане:
  1. По банков път : ТБ “Алианц България” АД - IBAN: BG88 BUIN 95611000311910, SWIFT:    
      BUINBGSF - Елена Шахънска
  2. Чрез Revolut : @elishah
  3. Чрез Paypal :  elenas@gmail.com
  4. С пощенски запис : нужно е да се уточним предварително

 
Поздрави!

Елена Шахънска

Няма коментари:

Публикуване на коментар