петък, 5 август 2016 г.



Скъпи читатели,

Оттук можете да изтеглите папка, съдържаща четирите ми книги в електронен вариант. Онези, които са били публикувани и на хартия, са изчерпани, а скоро не планувам да ги преиздавам. Тези книги са много ценни за мен и са като мои деца, които пораснаха и са готови да поемат своя самостоятелен път към сърцата ви. Надявам се да ги приемете радушно и заедно да създадете един красив нов свят.

Ако ги намирате за полезни, номиналната стойност общо на четирите произведения в електронен вариант възлиза на 40лв или 20€ Вие можете да заплатите цялата сума или да изпратите сума по ваш избор. Начините за плащане ще откриете в края на този текст.

Можете да препоръчате книгите на приятели или да ги изненадате с подарък. Единственото ми условие е да не ги разпространявате свободно, а да пренасочвате онези, които мислите, че ще имат интерес, към настоящия текст, който върви заедно с линка за изтегляне. 

Съдържанието на новата ми книга можете да намерите в публикацията по-долу, а повече за останалите ми книги и дейности, свързани с тях, можете да откриете в целия блог.

Пожелавам ви приятно четене! И нека радостта и споделеността бъдат с вас.

Линк за изтегляне

За обратна връзка и въпроси: elenas@gmail.com

Начини за плащане:
1. По банков път: ТБ “Алианц България” АД - IBAN: BG88 BUIN 95611000311910, SWIFT: BUINBGSF - Елена Шахънска,
2. Чрез PayPal: elenas@gmail.com,
3. С пощенски запис: нужно е да се уточним предварително.

 
Благодаря ви!

Елена Шахънска

Няма коментари:

Публикуване на коментар